אקספוזיציה

אהוי!

מכיוון שזהו הפוסט הראשון שלי (טכנית שני, הראשון היה הפוסט הזה באנגלית) אני חושב שכדאי לעשות היכרות קצרה.

שמי נועם, ואני אמן אפקטים ויזואלים /עורך וידאו ועובד בחברת היי-טק. אני צרכן כבד של תרבות דיגיטלית, חדשות טכנולוגיות וקולה. יש לי חיבה לחיבור האיקו, תרבות יפנית בכלליות ואנימציה יפנית בפרט.

הבלוג הזה נוצר במקור כדי להשלים את הפזל שהוא האתר שלי, אבל די מהר התברר שהאתר עובד היטב בפני עצמו ואינו צריך גם פלטפורמה של בלוג שלם לעדכונים שמגיעים פעם בכמה חודשים, אז החלטתי לנצל כבר את הבלוג לכמה רעיונות, ביקורות, האיקו וסתם רטינות וגרבובים – הכל בהתאם למצב הרוח.

קריאה נעימה.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

