האיקו // סוד

איש סיני זקן

אמר לי פעם בסוד

כלום טוב כהכל

    • פול גלאס
    • 30 ביולי, 2011

    לך יש תפוח ביד, ולי אין כלום. ואת כל כך מרוצה מעצמך, עם התפוח הזה שלך. יש לך את התפוח, אבל לי אין תפוח. לי יש את מה שהתפוח אינו. התפוח הוא רק תפוח. הוא לא אהבה. הוא לא חוכמה. הוא לא שום דבר מלבד תפוח. לי אין תפוח. לי יש הכל מלבד תפוח. לי יש את העולם כולו. ומה יש לך? תפוח.

    • הלו! להתלונן זו המחלקה שלי. ורק שתדע שלו היה לי תפוח, היית מקבל אותו.
      תפוחים הם לגמרי Overrated.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

