המחשב המדליק מהבית שלי

עכשיו זה סיפור על אודת איך
מחשב השרת שלי אליי חייך
ואם תתנו לי דקותיים
אוכל לכם להסביר
איך ניסה הוא את המונח מוות מקרוב להכיר

באתי להדליקו אחרי יום של שינה
והוא את כל האורות בבית'שלי כיבה
ניתקתיו מהחשמל והבטתי באחוריו
קבעתי כטכנאי
הלך ספק הכוח. מה יהא עלי?

בדרך מהעבודה עצרתי בחנות
אמר המוכר "אני יודע מה אתה צריך, ובדיוק איזו כמות"
הוא זרק אלי ספק
ישר אל הידיים
שילמתי באשראי
ורצתי כמו עם אש במכנסיים

עליתי הביתה
הוא מחכה לי שם דומם
אפילו לא מחובר למודם
נטול חשמל וכולו גלמוד
יושב בפינה שחור ודי אבוד

אמנם היתה קצת היסטריה
וחשש לגורל ההארדיסקים
אך לבסוף אין מה לדאוג
היה רק פחות מעשרים שעות דאון-טיים

    • שני
    • 17 באוגוסט, 2011

    מעולה!
    כנראה זו אחוות מחשבים, כי גם אני בדיוק בחמישי שעבר עברתי בדרך מהעבודה בשאול הנקרא KSP – מקום שרק התור בדואר משתווה לו, אבל לפחות הדואר מתקדם מספיק טכנולוגית כדי לשים גלגלת מספרים – כדי לקנות לאסף ספק חדש, לאחר שבאותו בוקר המחשב פשוט סירב להידלק, אף לא נורה אחת.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

